niedziela, 24 listopada 2013

Myszka Miki na Szydełku / Crochet Mickey Mouse

Witam serdecznie wszystkich!

Dziś postanowiłam dołączyć do świata blogów. Ponieważ sama od wielu lat również tworzę swoje rękodzieło (najczęściej po to by rozdawać innym:), więc od teraz jestem z Wami by przedstawić to co robię i chyba jak większość z nas- zebrać to w jednym miejscu.

Na początek kilka prac szydełkowych - nie wiem czy tak każda zaczynała, ale już jako dziecko robiłam dłuuuugie łańcuszkowe sznury, a później zaczęło się kombinowanie... które kiełkowało i powoli się rozwijało, a wszystko zazwyczaj wg własnego schematu.

- coś dla moich małych fanów myszki miki:)




-musztardowe bolerko i  filcowe kolczyki







 Kiedyś natknęłam się na świetne prace wykonywane różnymi technikami przez Kasię na kasiulkoweprace.blogspot.com, które tak bardzo mi się spodobały że spróbowałam swoich sił w tych technikach i zaczęłam tworzyć coś swojego:)


Jutro i w kolejnych dniach przedstawię to co wypełnia mój skrawek wolnego czasu. Będą to techniki: sutasz, papierowa wiklina i znajdzie się też coś niecoś z dodatkami dla dzieci, dla których uwielbiam tworzyć!!!:)

Dobrej nocy życzę!!!:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz