wtorek, 21 stycznia 2014

Eko zabawka / fotelik

FOTELIK DLA LALKI - eko-zabawka

Obiecałam i przedstawiam fotelik z tektury, wzmocnionej na bokach dodatkowymi tekturkami w kształcie litery L. Poszycie przyklejone gorącym klejem:) wykorzystałam materiał ze starej kurteczki.

Uszycie fotelika wynikło z potrzeby córci, która podczas jazdy samochodem stwierdziła, że lala nie ma fotelika...a ja na to że musimy jej zrobić, i tak od słowa do realizacji mały krok i oto wykonanie:)

 


 


a przy okazji zabaw dziećmi i z bibuła marszczona powstał taki oto kwiatek:)



 
Jutro będą tu moje prace z wikliny papierowej tym razem w wersji big kolekcji :)
 




2 komentarze:

  1. fotelik rewelacja ! pomysłowe i świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, miło mi że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń