piątek, 10 stycznia 2014

Jak zrobić misia na szydełku cz.1 / Crochet small Bear


Kiedy zaczynałam tworzyć szydełkowe maskotki nie byłam pewna efektu końcowego i rzeczywiście zamiast żaby wyszedł np. żółw i choć wydaje się dziwne, to jednak się zdarzyło:) a ja nie korzystałam wtedy z żadnego schematu:), gdyż jestem samoukiem i czasem nawet schematy do mnie nie przemawiały.

W późniejszym czasie tworząc szydełkowego goździka na podstawie schematu z gazety odkryłam wzór (dla tych co już szydełkują - bardzo prosty) na zwężanie tworzonych elementów, który pomógł mi w osiąganiu celu.

Dziś przedstawiam elementy na małego misia. Brakuje jeszcze jednej nóżki do zszycia i główki która została już ukończona, ale trwają poszukiwania bo się zagubiła:)-spodobała się córci i razem próbujemy znaleźć kryjówkę:)


prace w toku...:)



myślę że jutro a najpóźniej w niedziele pojawi się już w całej okazałości:)

Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz