niedziela, 19 stycznia 2014

Trampki - buty dla lalki / inspiracje dla mam:)

Dzisiaj chciałam przedstawić filmik pewnej mamy która tworzy świetne akcesoria dla lalek. Jest ich mnóstwo a podobieństwo do rzeczywistych przedmiotów fenomenalne.

Parę różowych bucików stworzyłam w pół godziny bo nie miałam więcej czasu:) a w pamięci był film obejrzany dużo wcześniej.

Do szarych przyłożyłam się bardziej ale maja tez swoje niedoskonałości... ale ważne, że dzieci się cieszą jak lala dostaje nowy gadżet:)do kompletu:) i że mogą w tych działaniach pomagać, a efekty muszą być szybkie bo dzieci zwykle maja 1000 pomysłów:) które chciałyby zrealizować naraz:)
  





Zapraszam do źródła inspiracji na podstawie, której można stworzyć podobne trampki ---> Myfroggystuff .


Czyż prace Froggy Mamy nie są śliczne??? Polecam!!!:)


Oglądając takie prace chce się tworzyć coś swojego...

..więc jutro pokażę autorski fotelik samochodowy dla lalki:) czyli coś z niczego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz